اشک و عشق

سَنُرِیهِمْ آیَاتِنَا فِی الْآفَاقِ وَفِی أَنفُسِهِمْ حَتَّى یَتَبَیَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَق- سوره : فصلت آیه : 53
  • اشک و عشق

    سَنُرِیهِمْ آیَاتِنَا فِی الْآفَاقِ وَفِی أَنفُسِهِمْ حَتَّى یَتَبَیَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَق- سوره : فصلت آیه : 53

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ

یار مجلس آرا


برهم زنید یاران این بزم بى صفا را
مجلس صفا ندارد، بى یار مجلس آرا


بى شاهدى و شمعى هرگز مباد جمعى
بى لاله شور نبود مرغان خوشنوا را


اى کعبه حقیقت وى قبله طریقت
رکن یمان ایمان عین الصفا صفا را


اى هر دل از تو خرم، پشت و پناه عالم
بنگر دچار صد غم یک مشت بینوا را


اى رحمت الهى دریاب «مفتقر» را
شاها به یک نگاهى بنواز این گدا را

مرحوم آیت الله غروی اصفهانی (کمپانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۲
احمد اسلامی

نظرات  (۸)

سلام و عرض ادب و احترام
جناب اسلامی تبریکات خاصه بنده را به مناسبت افتتاح وبلاگتون پذیرا باشید.
امیدوارم بابی از ابواب نور و معرفتی الهی بر روی خلق گشوده باشید..
با آرزوی موفقیت برای شما بزرگوار..
یا علی

شعر منتخب بسیار زیبا بود!
پاسخ:
سلام و عرض ادب و احترام متقابل...
ممنون از این همه لطف...
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۲ چلچله مهاجر
بی شاهدی و شمعی هرگز مباد جمعی . 
ممنونتم . 
علی یارمون
پاسخ:
سلام چلچله...
یاعلی
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۱۱ علی اکبر قلیچ خانی

عالم است و یار و مجلس آدم است و جام و نرگس هرکه را در بزم...

ما مخلص آقای کمپانی و دوستدارانشیم

پاسخ:
من هم شمارو به صورت ویژه دوست دارم ...
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۴۵ محمد تقی عسکری رکن آبادی

سلام برادر

کامنت اولی ما رو از مقامات عالیه ی شما بیشتر با خبر کرد احمد جان پشتتو ببخشید باب معرفتتو به سمت ما هم بگیر حالشو ببریم

عمیقا دوستت دارم برادر

 

پاسخ:
علیک سلام برادر...
لا اله الا الله ...
من هم شمارو فجیعا دوست دارم...
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۳ امیرحسین حاجی زاده
سلام
بسیار بسیار خوش آمدید
با افتخار لینک شدید
راستی!
من هنوز اون نکته ای که توی هیئت عرض کردم خدمتتون برام سؤاله. ما را در ابهام مگذارید!
یاعلی
پاسخ:
علیک سلام برادر
خیلی ممنون از لطفت
در مورد اون نکته هم چشم، عمری بود باهم مفصل صحبت می کنیم...
یا علی
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۶ حمید صحراپور
این آقاهه که وبلاگ زده داشمونها
پاسخ:
سلام داش حمید...
منور کردی دادا...
یاعلی مدد
سلام احمد آقا
تبریک عرض میکنم، انشاالله مستدام باشید.
پاسخ:
سلام آقا سید بزرگوار
ممنون و متشکرم
سلام.
تبریک   تبریک
شعرتون هم حرف دلم بود. بهترین سخن است چون در فضای کنونی.... بیشترین نیاز را به آن داریم که با محبت تر دور هم جمع شویم
خوش آمدید. واقعا خیلی خوشحال شدم از اومدنتون
 ابراز محبتم هم بی فایده ست ...
چون محبوب عمومی را چه نیاز به عرض ما... ولی بخاطر دل خویش می نویسم.. دوستت دارم
پاسخ:
سلام ...
ممنونم
ذکر اسامی حضرات علیهم السلام باعث انس و محبت میشه، اگر همچو منی در فضای مجاز و یا در غیر از آن زیر پرچم حضرات به غیر از «محبت» نشستم باید دوباره خودمو مرور کنم ...
شما محبت دارین آقا ...
بنده هم شما را دوست دارم.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی